گروه برنامه نویسی اندروید و طراحی سایت

گروه برنامه نویسی اندروید و طراحی سایت

شما دوستان غزیز می توانید تمام اموزشهای مفید در رابطه با بر نامه نویسی اندروید و اموزش مفید در باره نرم افزار و پلگینهای مربوط به بر نامه نویسی اندروید... اموزش طراحی صفحات سایتhtmlبا فتوشاپ و dreamwiver واموزش گام به گام نرم افزارهای گرافیکی در خدمت شما دوستان عزیز هستیم شما دوستان عزیز ما را در بهتر شدن این وب از نظرات تون اگاه سازید naslejavanqotor

دنبال کنندگان ۴ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید
بایگانی
نویسندگان
پیوندها
آخرین نظرات

سلام.

در این پست قصد دارم تا نحوه ی نصب و استفاده از افزونه ی ویزه ی گزارشات مردمی سازمان فیلترینگ مخصوص مرورگر firefox رو برای شما عزیزان قرار بدم ...

برای دریافت این افزونه بر روی لینک زیر کلیک کنید.

دریافت افزونه

پس از کلیک صفحه ای مطابق شکل زیر نمایان می شود (با توجه به نوع سیستم عامل شما این صفحه متفاوت خواهد بود. این یکی در ویندوز xp است، ولی تقریبا مشابه هستند). فایل را با فایرفاکس باز کنید یا ابتدا آن را ذخیره کرده و سپس با فایرفاکس باز کنید.

سپس صفحه ای مطابق شکل زیر نمایان می شود. بر روی دکمه ی install now کلیک کنید ...



نصب شد. به همین راحتی! پس از نصب نواری در پایین مرورگر شما به شکل زیر نمایان می شود.

 


با کلیک بر روی آیکن مذکور (کلمه ی فیلتر گوشه ی سمت راست نوار )  ارسال گزارش بر روی کلیه صفحاتی که شما در اینترنت باز می کنید به شکل بالا قابل مشاهده است.

با استفاده از این افزونه در صورتی که با صفحات حاوی محتوای مجرمانه مواجه شدید کافی است نشانی آن را در داخل مستطیلی که برای این منظور در نوار ابزار تعبیه شده است قرار دهید. سپس نوع محتوای مجرمانه را انتخاب و در صورت تمایل توضیحات خود را در مستطیلی که برای توضیحات تعبیه شده درج نمائید. در نهایت عدد قابل مشاهده در مقابل کد امنیتی را وارد کرده و بر روی دکمه ارسال کلیک کنید، در اینصورت گزارش شما به دبیرخانه کارگروه ارسال خواهد شد.

 

با نصب این افزونه نیازی نیست هر بار به منظور گزارش صفحه ی فیلترینگ را باز کرده و گزارش دهید.

اگر از طریق بخش نظرات این پست سایتی را گزارش می دهید حتما آدرس سایت را در بخش "متن پیام" وارد کنید.